torsdag 1 april 2010

Påsken är här igen



När jag var liten hörde jag alltid de vuxna säga "ja tänk va fort tiden går"... Nu står jag där själv och låter dessa ångestladdade ord ramla ur min mun. Men det går ju så tokigt fort ju hela tiden!? Va sjutton! Jag började studera hösten 07 och tyckte att 3,5 år kändes som en evighet, nu har jag 1,5 termin kvar, termin inte år! Jag fattar inte...

Dagarna licksom springer förbi, ibland helt utan innehåll. Eller det kan kännas som så, något händer ju alltid men när man var liten kändes varje dag som ett nytt äventyr där det alltid hände massa saker. Nu kan vissa dagar vara över innan man ens hunnit vakna känns det som.

Nu är jag i alla fall hemma igen från vår lilla fjäll-trip, den var helt underbar! Trots det dåliga vädret så har vi ändå åkt skidor, ätit gott och njutit av varandras sällskap. Vi har också varit på en konsert i Tandådalens fjällkyrka, försöker lägga upp en video senare ikväll och berättar även mer om det då. Nu ska vi snart hem till bekanta för lite våffelmiddag, mums! Jag hoppas på jordgubbssylt och grädde!

Ha en härlig skärtorsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar