fredag 9 april 2010

Fantastiska Fredagar!

Svängde förbi min fantastiska Anna på vägen hem från praktiken idag. Så skönt att få prata av sig lite och få lite ny energi, ja för Du inspirerar mig!

När jag kom hem hade deklarationspapperen kommit med posten, jag öppnade kuvertet och möttes av en fantastisk överraskning!! Nu behöver jag inte känna någon stress inför sommaren längre, ekonomin är räddad!

Nu på kvällen när jag slog på fredagsfavoriten "Så ska det låta" så stiger ingen mindre än min svenska favoritsångare, Tommy Körberg, in i rutan! Haha... 23 åringen som älskar Tommy Körberg (!) Vet inte varför jag tycker han är så bra? Han må ha stått för en del konstiga uttalanden, men trots det kan jag inte annat än älska hans röst! Och känslan han förmedlar när han sjunger är ju underbar! Jag säger bara det: har ni möjlighet att gå på hans julkonsert någon gång så gör det!



Nu sitter jag i soffan och myser över att det är fredag och helg. Man kan väl sammanfatta denna dag som rätt fantastisk!

Hoppas ni haft en bra fredag och att ni alla väntar glädjande besked i och med deklarationspapperen!

1 kommentar:

  1. Du förgyllde också min trista vecka så här på fredagen :)MYCKET!!!!...men ärligt...jag gav väl inga särskilda positiva vibbar heller.....stackare som får lyssna......på oss gamla tröttisar hela tiden...nä det måste bli skärpning.....Göra det där lilla extra som förgyller vardagen som sagt!!!!
    Typ
    "Jag vill leva lycklig för att jag är jag
    Kunna vara stark och fri
    Se hur natten går mot dag
    Jag är här och mitt liv är bara mitt
    Och den himmel jag trodde fanns
    Ska jag hitta där nånstans

    Jag vill känna att jag levt mitt liv!!!!!"

    SvaraRadera