torsdag 15 april 2010

Födelsedagen



Födelsedagen igår var trevlig som vanligt. Först firade vi på förskolan med choklad- och kolakaka, jordgubbar och grädde och sen med denna jordgubbstårta på hemmaplan!

Jag fick pengar till en fin Sjösalacykel, Elvira heter den, vinröd/lila i färgen.

Den här veckan har verkligen varit intensiv på alla plan och inte är den slut än, imorgon åker jag norrut efter praktiken för att hälsa på en kär vän! Tjejkväll med mys och prat!
Nu ska jag ta och hoppa i säng och mysa över att det snart är helg igen!

Kram och Godnatt mina vänner!

3 kommentarer:

  1. Elvira...vilket vackert namn på cykeln!

    Tårtan ser jättegod ut.
    Vi har nyss haft tårta härhemma, annars så hade jag nog gjort en idag :-)

    Kram & God lördagsmorgon
    Eva

    SvaraRadera
  2. Hoppas du blir nöjd med cykeln och ha det så kul med din vän i helgen! Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Wow så smarrig tårta!

    Sjösala är absoluta favoritcykeln - grattis!

    Kram Maud

    SvaraRadera