torsdag 8 april 2010

Starka känslor

Detta har varit en tuff dag... Ojoj va mycket galla jag spydde över min älskling när jag kom hem, alltså inte på grund av honom, men han var den som fick stå ut med att lyssna på allt jag behövde få ur mig. Han är dock världens bästa, som tur är, på att tala om för mig att han tycker jag är bra och en massa andra snälla saker, och jag tror honom, så han får mig alltid att må bättre! Även idag fick han mig på bättre tankar.

Dagen har varit tuff som sagt, känslomässigt. Det handlar om att jag befinner mig en situation där jag ska prestera inför någon annan som i sin tur ska bedöma och handleda mig, grejen är bara den att vi ser lite olika på saker och ting...



Jaja, imorgon är en ny dag!

Har också fått en rolig förfrågan om att vara kaninvakt nästa vecka, jajaja! Det finns alltid något roligt att glädjas över!

Egentligen ska man inte gräva ner sig i något som känns frustrerande, det är ju bara bra att sättas i situationer som känns jobbiga, då lär man sig saker, både om sig själv och om andra!

Hoppas ni har en bra torsdagskväll, imorn är det fredag och då är det HELG!!

6 kommentarer:

  1. Oj vad är det som har hänt??? Jag vet Johanna, att du vet vad du står och att det du gör, tänker och är, är bra saker!!!! och ta verkligen inte saker personligt...men jag vet det är svårt ibland.....Jag stödjer dej i ALLT!!!:)Jag måste bara vara hemma en dag till då varken Ilse eller jag är på topp utan fortfarande såååå förkylda. Gumman jag hör av mej i morgon och vill veta ALLT!!!JAG TROR OCKSÅ PÅ DEJ!!!!! TACK TACK TACK för att du vill ställa upp!!!! KRAM!!!!!

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att du har din älskling som ett så bra bollplank!

    Och det här med kaninvakt, det tycker jag låter väldigt avkopplande, och gosigt...en härlig kontrast till det där andra :-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Hittade till din fina blogg idag!
    Hit kommer jag att komma tillbaks!
    Ha en fin Helg!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  4. Hej...har du gjort om i din blogg så att man inte kan skriva kommentarer...tänkte kommentera ditt senaste inlägg, det efter det här alltså...?
    Nu syns bara ett lite kuvert, och så kommer det upp någonting som jag inte förstår mej på...!?

    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag får kommentera desto mer när det rättat till sig :-)

    Kram från Eva

    SvaraRadera