torsdag 22 april 2010

Armbandet

Tänkte visa mitt fina armband som jag nämnde tidigare i veckan! Fick det av Villan Vid Vilan efter att ha passat deras lilla Zlatan, Tack!
Zlatan som för övrigt kom hem som en "ny" kanin, hehe, obstinat var ordet! Han har nog bara blivit lite övermodig nu när det inte funnits några barn runtomkring. Hoppas vi!?

Armbandet kommer i alla fall från Snö of Sweden!



Enligt mig ett supersött men samtidigt stilrent silverarmband med en liten kub som det står SNÖ på. Passar både till vardags och fest! En pojke på förskolan gjorde mig igår uppmärksam på att jag hade en "låda" på mitt armband. Ja precis.

Nu ska jag krypa upp i soffan, nyduschad och klar, med lite choklad och slötitta på TV, och klockan är bara halv sju, Underbart!

Underbart är också det stöd jag fått de senaste dagarna då det körde ihop sig en del med viss information, Ni är bäst!

3 kommentarer:

  1. Vilka bra bilder du tar...vad har du för super kamera? Ha en bra dag i morgon....Jag är LEDIG!!!!!!!!! GÖTT!!!!!!Styrke kramar till dej från mej!!!! Hoppas du kan va med onsdag ska försöka få tag på lite tider i morgon....hör av mej!!!!

    SvaraRadera
  2. Ett väldigt vackert armband.
    Stilrent, och snyggt.

    Kram från Eva

    SvaraRadera