tisdag 20 april 2010

Stopp!

Nej nu får det faktiskt ta och vara nog! Kom hem sprudlande glad idag efter en POSITIV och inspirerande dag på förskolan. Härligt! Det var ett tag sedan jag kom hem såhär pigg efter att ha varit och "jobbat"... MEN. Så går det bara några minuter och så börjar jag grubbla på både det ena och det andra, går igenom dagens samtal och tidigare talade samtal och bitarna börjar falla på plats. Fan. Jag blir less. Mina ord blir någon annans ord och då är de inte längre mina. Jag har inte bett om att mina ord ska bli dina. Hm. Måste prata med inblandade personer och reda ut ett och annat....

Jaja, nu ska jag släppa det och fortsätta vara sådär pigg och glad som jag faktiskt var efter dagen! Tack A och J för en härlig dag, och L du får gärna komma tillbaka igen så jag får vara inne hos er när ni alla är där :), trivs så bra hos er!

Kram

2 kommentarer:

  1. Du är för härlig du goa tjej!!! Va söta bilder på lilla Zlatan!!! Tack själv för dagen, det känns sååååå tryggt att ha dej, bara att kunna släppa och du bara fixar allt...bra kontakt med våra föräldrar.....Blir vi för slappa med dej runt oss tro? Hmmmm det ska ju inte kännas som du jobbar när du gör praktik....hoppas du säger till!!!! KRAM :)

    SvaraRadera
  2. Du är så klok du fast du är så ung ;)
    Kom gärna och va med oss när vi alla är på plts,,när nu det kommer att ske :D Kram//L

    SvaraRadera