måndag 26 april 2010

Elvis Presley och Barbra Streisand



Har nu bokat biljetter i födelsedagspresent åt min fina mamma! Hon pratade om att hon ville åka och lyssna på Carola i Dalhalla i sommar. Carola ska sjunga de största hitsen från sin egna förebilder - Elvis Presley och Barbra Streisand. Det blir trevligt!

Veckan har börjat riktigt bra måste jag säga. Vaknade upp med ett leende på läpparna och det har hållit i sig hela dagen. Trots att jag jobbat 8,5 h idag känner jag mig fortfarande full av energi. Har fått en hel del gjort här hemma också, skönt!

Det har kanske med vädret och värmen att göra? Det är ju inte helt fel att arbeta i förskolan dagar som denna då man kan stå ute mest hela tiden i 17 graders värme i solen. Säkert ännu varmare i solen.

Imorgon blir det hemstudier. Ska skriva på några arbeten som skall in efter praktiken. Det blir bra att få tid till dem.

Hoppas ni alla haft en bra måndag!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar