tisdag 30 mars 2010

Avslut



När jag var yngre tyckte jag att avslut kunde vara riktigt jobbiga. Till exempel att behöva avsluta en semester eller att få en skoluppgift gjord. Eller varför inte den gamla klassikern att påbörja en rensning i garderoben och sedan tröttna halvvägs...

Idag är jag nästan beroende av att få göra avslut då och då. Jag behöver det för att må bra. Jag gillar känslan av att veta att något faktiskt är avslutat på riktigt. På något sätt symboliserar det en fortsättning för mig, jag avslutar något för att lämna plats till något annat, något nytt.

Är detta bra eller dåligt tror du? Och hur är du, är du bra på att avsluta saker och ting eller drar du på det in i det sista?

1 kommentar:

  1. kollar in din nya blogg :)
    Ser framemot din praktiktid hos oss, DU är fantastisk!!!! // L

    SvaraRadera