söndag 21 mars 2010

Fullspäckad helg!

Har haft en mycket trevlig helg tillsammans med vänner och bekanta. Vi lånade mamma och pappas hus eftersom vi var närmare 18 personer. Hockey har spelats och goda middagar avnjutits. Nu har vi äntligen landat hemma i lägenheten igen. Lugnet har lagt sig och tystnaden runtomkring är lika uppskattad som tomten på julafton!

Vi talade om det idag, att det är trevligt att göra sådana här grejer tillsammans, att träffas och umgås så många. Men än mer uppskattar man det när det väl är över på något sätt? Undrar varför det är så.

Imorgon är jag ledig från skolan, så skönt! Det kommer tas en efterlängtad sovmorgon. Har inte blivit många timmars sömn denna helg.



Hoppas er helg varit bra!

2 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt! Tänk så underbart att ha vänner, det är det faktiskt inte alla som har.

    Ha nu en fin vecka!

    SvaraRadera
  2. Hej du fina J...ja nu är resa bokad...Kreta blir det...nu ska jag bara bearbeta mej själv o min flygrädsla....jag fattar inte varför jag avskyr det så mycket..men jag känner mej som i en overklig värld däruppe...hur i hela friden går det till liksom :)?....Nej jag hoppade gospelen o käkade en god middag med mina kära istället.....

    SvaraRadera