torsdag 25 mars 2010

Våffeldagen

Först ett stort grattis till den härliga personen som skriver på bloggen Villan Vid Vilan, hon fyller år idag!

Idag har det ätits våfflor i omgångar, först på lunchen och sen som efterrätt till middagen. Är det våffeldag så är det! Tårta blev vi bjudna på också, mycket mumsigt!



Den här veckan har sprungit iväg utan att jag riktigt hunnit med. Har äntligen fått jobbat några dagar igen, som jag har längtat efter allt och alla! Det har varit roligt. Skola har jag också haft, ovanligt många seminarium på en och samma vecka... Snart är det dock dags för VFU igen, praktik med andra ord. Jag har min på förskolan där jag även vikarierar då och då.

Jag känner att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om idag. Jag avslutar därför detta lilla inlägg nu. Hoppas ni alla haft en bra dag och att ni ätit många våfflor!

1 kommentar:

  1. Hej och TACK :) och vad grymt tacksamma vi alla är för att ha dej tillbaka till vårt lilla kaosområde....som sagt du behövs!!!!! Kramis

    SvaraRadera