fredag 31 december 2010

Nyårsafton

Igår hade jag besök av min fina vän från Villan Vid Vilan. Hon hade med sig sina två barn som ville hälsa på kaninen. Vi fikade lite och sedan tittade barnen på film medan vi kunde sitta och prata lite. Alltid lika trevligt!

Jag fick en fin liten julgrupp som nu står i mitt köksfönster och en glasburk med mandelskorpor, mums!

Så ja L: nu har jag förstått att du är på väg :) GU VA ROLIGT!!! Det behöver du, få komma ifrån och göra något helt annat! Kör hårt och lycka till!

Idag är det nyårsafton och vi är bjudna på stort galej inne i stan, det blir trevligt! Undrar vad man ska ha på sig? Något svart kanske, eller glittrigt.... Först blir det en tur till några affärer för att uträtta en del ärenden. Hörs imorgon!

GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar