tisdag 9 november 2010

Lugnt här hemma

En utslagen kille i soffan och en sovande kanin på köksgolvet... Var kommer tröttheten ifrån? Själv känner jag mig förvånansvärt pigg. Kan ha att göra med att det snöar. Det är inte själva snön i sig som gör mig pigg, snarare vetskapen om att snön har att göra med att vi närmar oss en period som jag personligen stormtrivs med! Jag älskar senhösten och väntan på att den första snön ska komma och helst stanna. Snart är det första advent, och bara det att det snart är december gör mig sprallig. Jag älskar julen. Jag älskar årstiden och allt som hör den till!

Men men, lugnt är det här hemma iaf. Önskar jag hade kameran här så jag kunde ta ett kort på de två utslagna krigarna. Vi ska snart iväg för att byta däck, känns som om det kan vara läge nu när det också börjat snöa.

Ha en bra tisdagskväll!

1 kommentar: