söndag 28 november 2010

1:a advent



ÄNTLIGEN!!!

Nu börjar min tid på året! Jag älskar julen, jag älskar advent, jag älskar snön, jag älskar allt som hör denna tid till!

Idag har vi sjungit in det nya kyrkoåret. Adventssångerna som är så fina! Sen har jag pysslat här hemma. Tagit fram allt julpynt, förutom granen som får vänta några veckor till, och satt upp alla stjärnor och ljusstakar i fönstren.

Imorgon är vi båda "lediga" vilket innebär en efterlängtad sovmorgon. Det är skönt när man kan få ta igen sig efter helgen på måndagen, den här måndagen behövs det. Vi har haft främmande hela helgen och full rulle hela tiden. Imorgon blir det en lugn dag med lite skolplugg. Tänk, jag har bara tre ynka seminarier kvar nu av min utbildning!!!

Hoppas ni haft en fin första advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar