måndag 30 augusti 2010

Vardagslyx



Jag brukar ofta försöka vara noga med att då och då lyxa till vardagen, särskilt nu på hösten. På något sätt är det tacksamt med vardagslyx denna årstid, det behövs så lite för att höja stämningen. Ikväll bestod lyxet av hemmagjord köttfärssoppa, tända ljus och avslappnande musik. Det är skönt att kliva ur vardagen en stund på kvällen och bara stanna upp här och nu, inte titta på klockan och inte tänka på imorgon.

Nu sitter jag uppkrupen i soffan och tittar på Det Okända på tv4+, spännande!

Ha en härlig måndagskväll!

3 kommentarer:

  1. Hej kära J, Jag har en ny idé...ovanligt va...jag tycker du ska skriva en bok...Ja absolut...jag har tankar ...du kan skriva....jag vågar aldrig skriva som du....ska vi?? eller du??? Hmmm Hoppas allt är bra och att ditt exjobb blir grymt...miss ya!ses snart eller....kram din vän A

    SvaraRadera
  2. Jag var på kurs.Kul!!! ska fixa förskolans hemsida...synd men ja vi måste ses....kram

    SvaraRadera
  3. En sån fin lampa, och så skönt med höstmys.
    Jag har tappat bort Dej här en stund igen känns det som, men nu så! :-)

    Kramar från Eva

    SvaraRadera