torsdag 26 augusti 2010

Trött

Ja jag är trött. Fast på ett bra sätt. Vi är effektiva och får mycket gjort om dagarna men det tar på krafterna. Jag har aldrig under mina tre år på högskolan pluggat såhär mycket och intensivt under en längre period. Då har det kanske handlat om en vecka som man suttit och skrivit en hemtenta eller liknande men annars har jag alltid haft någon dag över för att kunna jobba eller göra något annat. Nu är det verkligen heldagar i skolan. Vi lever med vår C-uppsats. Skönt är det i alla fall att skriva tillsammans med någon så att man när dagen är slut kan stänga igen böckerna och låta dem vara till nästa dag. Vi har bestämt att ingen får göra något hemma / på sidan av. Det kan nog vara bra, vi behöver vara lediga från böckerna en stund om dagen.

Vad har hänt annars då? Jo, äntligen har kören dragit igång, höstterminen!! Så himla roligt, jag har verkligen längtat! Och jag har varit ute på havet en del, också väldigt skönt. Har på så sätt passat på att njuta av den sista lilla gnutta av sommaren som ännu går att hitta. Men nu känns det som att den är över...

Jag välkomnar hösten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar