söndag 1 augusti 2010

Hemma igen



Äntligen är vi hemma igen!

Vi har haft en toppenvecka på Gotland, 3 dagar i Visby och tre dagar i Hide. Men nu äntligen är vi hemma igen. Det känns som om vi den senaste månaden har flängt hit och dit. Bott i resväskan med andra ord. Men nu så, nu kan vi äntligen packa upp och ställa undan väskan... För ett tag i alla fall.



Vi har njutit av underbara solnedgångar, mumsiga middagar och glassbaren i Visbys hamn!



Vi besökte Högklint en kväll och fick se denna vackra solnedgång!



Jag kan ju säga som så att det var ju inte helt fel att sitta och blicka ut över dessa helt fantastiskt vackra färger! Vi hade med oss dynor och filtar, riktigt mysigt!



Nu har jag en vecka kvar av ledigheten sedan börjar allvaret igen. Allvaret som jag ser fram emot! Jag ska ge mig i kast med mitt examensarbete i höst, ska bli riktigt spännande!

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar