lördag 8 maj 2010

Tacksam...



...över det lilla men ack så oändliga livet!

Så nära till tårar trots att lyckan dansar inuti. Känslorna sorteras. Placeras någonstans där de alla förvandlas till tacksamhet. Tacksamhet över en livskamrat och en familjs enorma överföring av kärlek och trygghet. Tacksamhet över att alltid ha Mig själv vid min sida. De små detaljerna växer sakta ihop till en otroligt vacker helhet!

Jag vill dela med mig. Ge dig en bit av min tacksamhet. Känner du den kittlande känslan inuti när allt det vackra i ditt liv sakta träder fram?

Kalla det fjärilar i magen eller vad du vill.
Livet gör mig berusad!

1 kommentar:

  1. Mmm, denna tacksamhet kittlar, virvlar, finns...jag bara önskar att jag kunde ta den till mig mycket oftare...

    Och Du...är helt fantastisk på att forma orden, så att de landar mjukt, och stilla och till stor glädje hos mig...♥TACK ~~~


    Kramar från Eva

    SvaraRadera