söndag 9 maj 2010

I skärgårdens tecken



Helgen avnjöts till en början ute i stugan med mamma och pappa. Som ni ser ligger det i närheten av havet vilket jag älskar! Huset på bilden tillhör inte oss, vi bor längre upp mer in i skogen, men på några minuter tar vi oss ner till havet och badstranden. Jag älskar att spendera lite egentid med mina föräldrar, få bli lite ompysslad och bara njuta av varandras sällskap. På lördagen vaknade vi vid 8 av att det sprakade i vedspisen, pappa hade tänt en brasa. Sådana småsaker gör mig fånigt lycklig!





Söndagen har spenderats i goda vänners sällskap, vi har suttit ute i solen och druckit saft och ätit bullar. Kinderna och näsan är allt lite rosa av allt solande. Skönt med sol i alla fall trots att värmen inte riktigt infunnit sig ännu.

Nu har jag krupit upp i soffan med en bit Plopp saltlakrits! Supergott! Tittar på hockeyVM medan jag surfar runt på nätet.

Hoppas ni alla haft en härlig helg!
Kram från Mig

1 kommentar:

  1. En sån vacker skärgårdsbild av stugan...vemodsvacker, livsskimrande...så enkel, och rofylld.

    DU kan då förmedla känslor, genom orden och bilderna du!

    Kram från Eva

    SvaraRadera