lördag 5 februari 2011

Parkerad i soffan

Vi som hade planerat så mycket för helgen. Vi ligger nu båda två lite halvt utslagna i en varsin soffa med en varsin dator. Den ena blev magsjuk och den andre smått febrig och orkeslös... Jag hade turen att slippa magsjukan! Vi har haft ett sanslöst bortfall på förskolan denna veckan p.g.a. denna magsjuka som inte verkar vilja ge sig. Men, peppar peppar, jag har lyckats stå emot än så länge.

Som tur var tog jag mig tid att åka förbi biblioteket igår efter jobbet och lånade tre filmer. Dessutom var jag och handlade en massa gott att smaska på. Så det går ingen nöd på oss inte, men tråkigt att inte orka något när man skulle vilja så mycket. Vi har iaf varit ute på en promenad på eftermiddagen. Vi behövde lite friskluft! Sen blev det soffan igen och ikväll blir det hemmagjord pizza och Melodifestivalen!! Jag gillar musiktävlingen även om jag de senaste åren tyckt att låtarna blivit, hm, mindre bra.

Ha en skön lördagskväll mina vänner!

1 kommentar:

  1. Nej så tråkigt!
    Men det var tur du var väl förberedd.

    SvaraRadera