söndag 20 februari 2011

Dagens visdomsord



Tack fina Du för denna fina gåva. Halsbandets tänkvärda ord får bli kommande veckas motto!

Helgen har varit, och är, helt perfekt! I fredags var jag hemma hos C på middag och fredagsmys, vi åt tacogratäng och tittade på Let´s dance. Igår tog vi sovmorgon och sen åkte jag ner på stan för att träffa fina A som bara går från klarhet till klarhet, snacka om att ta tag i sitt liv! Fick det fina halsbandet av henne!

Lördagskvällen spenderades tillsammans med familjen. Det lagades kyckling med fetaost och soltorkad tomat och tittades på Melodifestival och filmen "I rymden finns inga känslor".

Idag har jag varit med på inspelningen av en radiogudstjänst. Vår kör var med och sjöng, eller ja, hela gudstjänsten hölls ju i vår kyrka med våra präster och så vidare, så vi var med hela tiden. Det var något nytt. Aldrig tidigare har det varit så tyst i kyrkan som när vi väntade på att gå ut i sändning. Hela gudstjänsten sändes i P1.

Nu ska jag snart ta och köpa en pizza nere på pizzerian och sedan invänta min älskling för lite söndagsmys i TVsoffan. Både Solsidan och Wallander ikväll, härligt!

Hoppas ni haft en bra helg!

1 kommentar:

  1. Men kära du jag tror aldrig någon sagt så snälla saker om mig. Du är fin du! så glad att jag känner just DIG! Vi hörde kyrkklockorna i stereo idag då de både hördes på radion och live här utanför det var coolt! Men jag tyckte det var lite sorglig stämning, lågmälda låtar och så. Nä lite mera glatt skulle väl inte skada! Ha en fin vecka KRAM A

    SvaraRadera