torsdag 1 juli 2010

Bäst just nu!

I väntan på att någon ska knacka på min dörr och förgylla min dag får Susan Elizabeth Phillips göra detta åt mig! Ni har väl inte missat denna underbara författarinna?! Det förstås, man måste ju gilla det söta romantiska för att fastna för det här, men I löööööv romantik så det här är absolut för mig!!



Nu skulle man kunna tro att jag lägger ut detta för att impa på er med att jag läser en bok på engelska, Men så är inte fallet. Om vi ska hitta något negativt med denna författarinna är det just det att hon ännu inte översatts till svenska i mer än två böcker... Dessa två böcker är "Inte någon snäll flicka" och "Andrum". När man läst dem hungrar man efter fler men då får man helt enkelt ta tjuren vid hornen och försöka sig på de engelska böckerna. Men! Det går! De är faktiskt en ganska lättförståelig engelska hon skriver på tycker jag.

Så iväg med er till biblioteket nu och låna på! Eller beställ hem!
Själv sitter jag kvar här och väntar på bättre tider. Tur att jag har Susan med mig att dela detta med...!

Hej och hå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar