måndag 15 augusti 2011

Smått rastlös

Det är inte ofta jag känner såhär men idag känner jag mig tom. Tom, trött, rastlös, tråkig. Hösten börjar närma sig och det gillar jag, såklart. Men med hösten så drar också mycket annat igång. Tankar om vad man ska göra med livet tex. Inte helt lätt att komma på något bra svar på det... Jag vill så mycket men samtidigt ingenting. Jag vill vara oberoende men vet inte hur. Jag vill skriva men vet att jag samtidigt måste göra något mer.. Vem kan börja skriva på heltid och samtidigt få in pengar? Ingen högst antagligen..

Åh, jag behöver en energiboost! Glad är jag iaf över de beslut som jag tagit inför hösten, att inte kasta mig in i något som inte känns rätt. Det är en bra början. Nästa vecka börjar jag nog jobba lite smått igen, blir nog bra.

Nu ska jag skriva vidare på en annan sida, skriva mår man bra av!

1 kommentar: