söndag 20 mars 2011

Trött

Vilken helg... Puh...

Vi har haft gäster sedan i torsdagskväll. Under fredagen och lördagen var vi 15 personer som skulle äta och sova under samma tak. Det tar rejält på mina krafter att ha så mycket folk omkring mig. Jag har försökt dragit mig undan korta stunder för att hinna ladda om.

Skönt iaf att äntligen ligga hemma i soffan igen, här där det är lugnt och skönt. Nästa helg är redan fullspäckad så just nu ser jag framemot vardagskvällarna denna vecka då jag vet att jag kan vara helt ledig om jag vill. Helt ledig för mig är att inte ha något planerat. Sen hoppas jag på att helgen efter nästa helg också kan få vara "helt ledig"... Det har varit så himla hektiskt nu en tid att jag snart behöver dra i nödbromsen, jag behöver en paus. Men jag ska ta vara på kvällarna denna vecka.

Nu ska jag stänga ner datorn och titta på TV istället och bara slappa här i soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar