torsdag 31 mars 2011

Fullt upp

Det blir inte mycket skrivet här inne nuförtiden... Jag hinner inte. Har så mycket annat för mig. Sätter upp musikalen Jesus Christ Superstar med kören bland annat, detta tar enormt mycket tid just nu, men oj va roligt vi har!!!

Livet leker men aldrig förr har nog en helg varit så efterlängtad som denna. Jag går på högvarv och behöver verkligen en paus, lite andrum tillsammans med personen jag älskar mest av allt. Helgen ser alltså ut som så att den är helt oplanerad. Eller planerad tillsammans med M, vi ska ta dagen som den kommer!

Idag fick jag ett glädjande besked och så har jag skickat iväg min första riktiga jobbansökan. Bra dag som nu ska avrundas i soffan med senaste numret av Sköna Hem. Har haft tidningen hemma på köksbordet i en veckas tid nu men skyddsplasten sitter fortfarande kvar runtomkring. Har inte haft tid att sätta mig ner och läsa. Detta är första riktigt lediga kvällen på länge!

Hoppas ni har det bra!

1 kommentar:

  1. Var ska ni sätta upp den?
    Å när?

    Tänk om jag kommer och lyssnar....

    SvaraRadera