fredag 22 oktober 2010

Fin fredag

Det här har varit min dag. Från början till slut. Tog sovmorgon imorse, sov till halv elva! Det behövdes. Sen var jag ner till stan och besökte en drop in frisör, det var verkligen på tiden. Eftermiddagen har jag tillbringat i soffan. Nu ska jag ner på affären och köpa något gott att ha till kvällen, på hemvägen ska jag förbi pizzerian och beställa hem kvällsmaten. Därefter blir det postkodmiljonären och idol i soffan. Glass till efterrätt! En riktig mysfredag har det varit. Det är absolut inte dumt att få dela fredagen med någon annan men när man för en gångs skull har en fredag helt för sig själv känns inte det heller så jobbigt. Älsklingen har jobbat hela dagen och ska så göra även till kvällen. Det blir en solo-singel-tjejkväll för mig med andra ord! Ibland kan man behöva hämta andan helt för sig själv.

Kom ihåg att Du ska må bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar