söndag 17 oktober 2010

Ändrade planer



En helg full av körsång förvandlades snabbt till en helg i soffan... Förkylningen tog överhanden och jag tänkte att det bästa kanske var att vänta ut den. Det var synd, jag som hade sett framemot körhelgen. Men att sjunga med denna ömma hals skulle inte resultera i något positivt. Behöver bli frisk till imorgon istället då jag ska iväg och jobba igen. Mycket jobb har det varit nu de senaste veckorna. Det är bra, det blir pengar.

Jag är klar med mitt examensarbete nu! Men istället för att det skulle föra med sig en otrolig lättnad känner jag mig bara mer och mer stressad över att snart behöva bestämma mig för något. Vad är det jag vill?

Tur jag lever med den finaste människan i hela världen som påminner mig om att det överhuvudtaget inte behöver finnas någon stress med i bilden. Jag behöver inte kasta mig in i något som jag inte vill.

Nog om det. Nu ska jag sätta mig ner och skriva en lista. Att skriva listor är alltid trevligt! Jag är en äkta list-människa! Möjliga sysselsättningar får dagens lista heta.

Ha en bra söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar