tisdag 5 juli 2011

Konsten att kunna njuta

Jag tror att jag besitter den kunskapen, jag är bra på att njuta av allt som livet har att erbjuda! Just nu sitter jag och mumsar på ruskigt goda chokladpraliner från Åre Chokladfabrik, fick dem av min kära pojkvän efter hans besök i just Åre.

Dagen har varit helt underbar, jag vaknade tillsammans med den personen jag älskar och kunde ligga kvar i sängen och bara njuta av ledigheten. Sen cyklade jag ner på stan för att träffa min alldeles underbara vän A. Vi lät tiden springa förbi medan vi där och då kunde hänge oss åt samtal kring livet och annat smått och gott. Hon är ta mej tusan den mest idérika människa jag någonsin träffat, helt fantastisk!

Nu ligger jag som sagt i soffan och mumsar choklad, funderar på att titta ikapp några serier på webben som jag halkat efter i på grund av att jag haft annat för mig.

Jag hoppas ni njuter fullt ut av allt som går att njuta av, den svenska sommaren till exempel, den må vara grå och kall stundtals men den har mycket fint att erbjuda iaf, plocka några smultron och trä upp på ett strå!

1 kommentar:

  1. Hej jag känner mig euforisk när vi dryftat våra tankar och GLAD över att du känner på många sett som jag!! Galet härligt att jag känner just dig, vet du den där äppelparfymen sätter sig mer och mer nu under kvällen ja rätt bra faktiskt!! Undrar vilken det blir! Kraaaaaam så ses vi snart igen!!!!//A

    SvaraRadera