måndag 13 juni 2011

Längesedan!

Ja det var det verkligen! Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu heller. Ville bara kika in här och konstatera att det var ett bra tag sedan det var någon aktivitet här inne.

"Sommarlovet" är här och jag är ledig! Som jag njuter. Det bästa är nästan att jag inte har en aning om vad som väntar till hösten, det återstår att se. Just nu njuter jag bara av att kunna göra vad jag vill när jag vill. Vi la oss helt sonika på soffan idag och tog oss en eftermiddagslur till tonerna av en absolut love skiva, inte helt dumt, rekommenderas!

Mysigt väder är det också, man får licksom bara stanna inne i detta väder om man vill, det är ok. Imorgon ska vi se om jag får till några blomlådor till balkongen, har städat där ute nu och det skulle vara fint med lite blommor, vi får se!

Ha det så bra kära ni om det nu är någon som läser!



En härligt somrig bukett blommor!

1 kommentar:

  1. Så klart jag läser!

    Önskar dig en skön och fin sommar!!!

    SvaraRadera