tisdag 8 juni 2010

Sommarns dörr står nu på glänt


Bilden tagen i norra Kalifornien

Ikväll kl. 19 har vi sommarkonsert i kyrkan med kören! Då börjar sommaren för mig. Det är en av årets höjdpunkter som jag för allt i världen inte vill missa. Det är en otroligt härlig och framför allt somrig känsla att stå och sjunga i kyrkan tillsammans med 45 andra glada människor med härligt gröna björkar utanför kyrkfönstren!

Vi har varit i Kalifornien den senaste 1,5 veckan. Vi åkte till San Francisco och bilade sedan ca. 30 mil uppåt. Jag får visa lite fler bilder en annan dag.
Vi hade i alla fall en fantastisk semester med tusen nya intryck och upplevelser. Det var dock skönt när vi återigen landade hemma på Arlanda och fick ta tåget hem igen. Sverige är ett fantastiskt land! Vi har det så mycket bättre än vi förstår!

Hoppas ni har det bra här hemma i den grönskande försommaren och att ni hinner med allt som ska hinnas med inför alla studenter och examensdagar!

1 kommentar:

  1. Hej du fina!!! Ja då var jag hemma och är allt annat än nöjd med det. Vi har haft det såå fantastiskt härligt och skönt. Jag blir tokig av denna vansinnigt snabbt rullande vardag...vill bara ha en stopp knapp...Vill absolut ses det vore toppen. Hör av mej!!!!!KRAAAAAAAAAAM!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera